17 Nisan 2018 Salı

Yunan Yemek ve Mezeleri, Türkçe Olarak Youtube'da

Geia kai xara sas!

Bir süre önce kişisel bloğum Melerence'nin bir de Youtube versiyonunu açtım. Pek sevdiğim mutfak işlerini buraya taşıyarak, en meşhurundan az bilinenine, Yunan mezeleri ve bazı lokal tatlar hazırlayıp anlatmaya gayret ediyorum kanalda. 

Bir tarifi hazırlarken de kültürel açıdan bildiğim ne varsa, nerede meşhursa, nesi ünlüyse, hepsini bol bol anlatıyorum bir yandan. Yunanistan'daki hakiki tarifleri kullanmaya özellikle gayret ediyorum bir de, aşırı bir hassas noktam. :)

Ayrıca bazı Türk lezzetlerini de Yunanca olarak anlatıyorum arada.

İlgilenenlere, aşağıya örnek bir video bırakayım. Dilerseniz abone olarak yeni tarifleri takip edebilir, öğrenmek istediğiniz bir tarif var ise yorumlarda belirtebilirsiniz. İlerleyen zamanlarda Yunanca, Yunan zeytinyağları vb. konularda da içerikler gelecek sanıyorum. Geçenlerde saganaki videosu çekip Yunan peynirlerinden bahsetmiştik misal.

Meşhur, çıtır Yunan kabak - patlıcan kızartmasını 
aşağıya iliştiriyorum sizler için.


Burada ise Gİrit'in meşhur lezzeti; pek kolay ve leziz dakos var.


Görüşmek üzere, ta leme...
Melis 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder